OJ HÆKLERIER - ALT HVAD DU SKAL BRUGE TIL DIT NÆSTE KREATIVE PROJEKT

Hæklekit – OJ Babysvøb

330,00 DKK540,00 DKK

Hæklekittet til OJ Babysvøbet indeholder:

Hæklekittet på OJ Babysvøbet indeholder hækleopskrift til den størrelse svøb, der vælges nedenfor, samt garn i den mængde der er angivet for at hækle den enkelte størrelse (Se ‘Garnforbrug’). Hækleopskriften sendes elektronisk på mail (husk at downloadlinks udløber efter 14 dage, så sørg for at få gemt hækleopskriften med det samme).

For at hækle OJ Babysvøbet behøver du ikke være en øvet hækler. Du skal blot kunne hækle følgende masker: Luftmasker, fastmasker, kædemasker og stangmasker.

Garn:
Til hækleopskriften anvendes Hjertegarns Extrafine Merino 150. Det anbefales at bruge netop denne type garn, da målene og dermed størrelsen ellers kan afvige fra det angivne. Alternativt kan du anvende Hjertegarns Blend Bamboo eller Drops Baby Merino.

Garnforbrug:

  • 90 x 90 cm: 400 gram/8 nøgler
  • 105 x 105 cm: 600 gram/12 nøgler
  • 115 x 115 cm: 700 gram/14 nøgler

Mængden af garn der skal anvendes til OJ babysvøb kan afvige, alt efter hvor stramt eller løst der hækles. Det angivne garnforbrug er altså vejledende.

Vaskeanvisning:
Garnet er 100% merino uld og superwash behandlet. Anvend vaskemiddel beregnet til uldprodukter og brug aldrig skyllemiddel.

Ryd
Varenummer (SKU): N/A Kategorier: , , ,

Produkbeskrivelse

 

Du skal bruge:

  • Garnforbrug:
    90 x 90 cm: 400 gram/8 nøgler Extrafine Merino 150 fra Hjertegarn.
    105 x 105 cm: 600 gram/12 nøgler Extrafine Merino 150 fra Hjertegarn.
    115 x 115 cm: 700 gram/14 nøgler Extrafine Merino 150 fra Hjertegarn. Mængden kan dog afvige, alt efter hvor stramt eller løst der hækles. Svøbet kan alternativt hækles i Blend Bamboo fra Hjertegarn eller Drops Baby Merino.
  • Den størrelse hæklenål, der passer til den angivne hæklefasthed på 20 stgm x 12 rk. = 10 x 10 cm. Jeg har anvendt størrelse 5.0 mm, men det kan være at du skal anvende en markant anderledes størrelse end jeg. Det anbefalede garn, anbefaler en nål størrelse på 2,5-3,0 mm. Dette afviger jeg dog fra, da anbefalingerne ikke passer til min hæklefasthed.

Du skal kunne hækle:

  • Luftmasker
  • Fastmasker
  • Kædemasker
  • Stangmasker

Yderligere information

Størrelse

Råhvid 90×90 CM, Råhvid 105×105 CM, Råhvid 115×115 CM, Lys grå 90×90 CM, Lys grå 105×105 CM, Lys grå 115×115 CM

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Hæklekit – OJ Babysvøb”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *